Skoči na glavno vsebino

Kar slišim, to pozabim. Kar vidim, to si zapomnim. Kar naredim, to razumem.” (Konfucij)

Takšen vidik življenja, dela in učenja je bil še bolj pomemben, ko je potekal pouk na daljavo. Tako smo se pri naravoslovju v 7. razredu aktivnega pristopa dela in učenja poslužili kar nekajkrat. Izdelovali smo različne vrste celic – glivno, bakterijsko, rastlinsko in živalsko celico, da smo utrdili osnove o zgradbi raznovrstnega življenja na Zemlji. Ko pa smo se učili o ribah, ki poseljujejo vode našega sveta, smo razlike med hrustančnicami in kostnicami najbolje razumeli prav takrat, ko smo jih tudi sami izdelali. Po kriterijih smo ustvarili modele izbranih rib iz poljubnih materialov. Karkoli smo našli doma, v omarah, kleteh in shrambah smo pretopili v znanje, ob načrtovanju in doseganju zastavljenih ciljev. Karton, folija, plastelin, das masa, steklo, blago in prejica postanejo izpod naših rok začrtana pot do novega znanja.

Dostopnost